vendredi 30 octobre 2009

Poster de stars


Certains collectionnent les images de footballeurs, les tableaux de maîtres, les cartes postales... Je collectionne pour ma part les jardiniers, les paysagistes et tous les artistes qui contribuent de près ou de loin à la beauté du paysage. C'est puéril, mais j'avais envie de me faire un poster avec mes favoris. Du fond de mon coeur, je les remarcie de la joie que leurs créations, leurs idées, leurs trouvailles m'apportent.

Some people collect pictures of footballers, paintings, postcards ... I collect for myself gardeners, landscapers and all the artists who contribute directly or indirectly to the beauty of the landscape. It's childish, but I wanted to make me a poster with my favorites. From the bottom of my heart, I thank them all for the joy that their creations, ideas, discoveries bring to me.

1 commentaire:

Delphine a dit…

I took the picture of Dominique Donval on FaceBook but i'm not sure it's him !